Lösenord

måndag, april 22, 2013

Vad tycker jag om Trampoolin?


Jag fick en kommentar nyligen, av en anonym läsare som undrar "vad jag tycker om Trampoolin".

Trampoolin är alltså min arbetsplats - ett företag som bedriver babysim och simskola för både barn och vuxna,
och inom vilket jag arbetar som siminstruktör. Mer att läsa om det har jag skrivit här.
Vad kan jag säga?
Jag älskar Trampoolin. Både arbetet med barnen, arbetsplatsen och mina arbetsgivare har givit mig så otroligt mycket, och jag trodde ärligt inte att man kunde fästa sig så vid sitt arbete. Jag får ut så fantastiskt mycket och utvecklas som person, samtidigt som jag känner att jag bidrar och faktiskt är en nytta för samhället. 

Exakt hur mycket jag älskar det finns lite klotter om här, vad jag får ut av det här och här.


http://i188.photobucket.com/albums/z26/Em150/Trampoolinheader.png

Tror inte det är möjligt att hitta ett finare jobb, och inte heller en finare simskola...
... (och det säger jag inte bara för att jag anser mig vara en briljant simlärare, tihi.)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)