Lösenord

söndag, augusti 25, 2013

Hamburger-jakten fortsätter


Så fort jag kommit hem från Strömstad fortsatte distraktionen från ensamheten. Jag hade gjort planer med min nya vän Jonny att fortsätta hamburger-jakten från veckan tidigare, och denna gång testa på ett nytt hamburgerhak.

Denna gång drog vi med oss några andra kisar och åkte till Lily's Burger, där de serverade burgare man fick välja tillbehör till helt själv.




Jag beställde en burgare med pepper jack cheese, tomat och sallad, och åt förnöjt.
Vi kom alla överens om att burgaren var redigt mycket bättre än det tidigare beprövade Prime Burger, och definitivt värt ett andra besök om lusten kröp sig på.


Få saker är så gott som en redig hamburgare, minsann.


2 kommentarer :

  1. Bra taktik Emelie =) jag tycker hamburgebrödet ser extremt gott ut! Burgaren vet jag dock inte... den ser så... stekig ut? alltså som att den inte är gjord av köttfärs? Jag är lite knasig med det där, tycker inte om om det smakar för mkt "kött" liksom ;-)

    Vad har du på burgaren? Jag har (i fallande mängdordning) ketchup, gurka, sallad och tomat =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)