Lösenord

fredag, februari 28, 2014

Chunky Monkey och Cuddly Monkey



När klockan närmade sig 23:00 igårkväll började magen sukta efter något sött, 
och min gosiga värmekudde till apa sade mig att det var dags för något gott...




Bananglass med värme-apan; där satte vi allt huvudet på spiken!
Tillsammans med läsning njöt jag och apan (men mest jag, apan kan bli lite för girig ibland..) av mumsburken.

Slurk, så tog den slut.


... Och jag vet. Var och varannat inlägg handlar numera om den beryktade glassen Ben & Jerry's, men -
Vad ska man göra när man har frysen full? Rub it in your faces, of course!




1 kommentar :

  1. I knooow, börjar bli farligt att klicka in här kvällstid alltså, iallafall om man är glass-sugen ;-) Vad fint dekorerad burken var!

    O smart tänk att kombinera nytta med nöje, jag brukar också alltid försöka göra så vid frukost: frukost = bästa måltiden, söka jobb = tråkigt. Söka jobb + äta frukost = vinnande kombo =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)