Lösenord

söndag, juni 29, 2014

Rentrez chez moi ? Voilà !


Vill ni komma på ett litet virtuellt besök hem till mig?
Om man önskar hitta fram till den lilla studio som jag framöver komma belägra under min tid som fransyska, så är det viktigt att ni nu följer mina instruktioner. Ni behöver ingen karta - nej, jag tänker vägleda er!


Följ mig bara!

Först går ni längs med den här vägen...




Och går förbi det här! Sedan svänger ni höger...




Går längs den här lilla avenyn...




Så kommer ni ut på en lite större väg. Då går ni förbi det här vackra byggnadshörnet.




Så fortsätter ni alldeles, alldeles rakt fram, till dig att ni närmar er detta...




Oroa er inte! Ni är på rätt väg - fortsätt bara!




Et voilà !

Här är det! Bara att slå in portkoden, gå genom lobbyn och ta den minimala hissen upp några våningar, så har ni mig där!

Bienvenue!

3 kommentarer :

  1. Ååh så fiint! Så mäktigt! Så franskt =) Så Emelie ;-)

    SvaraRadera
  2. vad kul! har själv bott i frankrike i ett år ungefär och det var verkligen ett av mina bästa år hittills.

    SvaraRadera
  3. Jag ska till Paris i september :)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)