Lösenord

lördag, augusti 23, 2014

Replicera Jonny's Paris-bild

Innan jag åkte till Paris satt jag och knåpade på min Paris-Bucket-List. Jag skrev upp massvis med saker som jag hade i åtanke att utföra under mitt år här, och i förbifarten frågade jag min goda vän Jonny om han hade några tips.

Det hade han givetvis.

För länge sedan, innan tankar och planering om Paris ens kommit i omlopp, så gjorde han en parodisk teckning på mig i paint. Nu hade han idéen att jag skulle göra om den - fast när jag väl kom hit.

Emelie: "Har du några utmaningar till mig, till Paris?"
Jonny: "Kan du inte replicera den där gamla bilden jag gjorde på dig i paint?"





Under det glittrande tornet, den tredje dagen, blev det till slut av.


Och slå mig i backen om jag inte är nöjd! 
(Det enda negativa är väl att jag inte hittade den riktiga hunden i hörnet. Fick ta nästa bästa frivilliga.)



#16: Replicera Jonny's Paris-bild - check! 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)