Lösenord

måndag, augusti 31, 2015

Att bestiga ett hustak

Vet ni, vad jag och Redoy hittade på häromdagen, mellan hamburgeräventyr och sopptillagning?
Han skulle hjälpa mig att bära upp några grejer till vinden - vi hittade porten ut till takterassen och vips, så fick Redoy en galen idé....

... och klättrade hela vägen upp på taket!




Här hade jag aldrig varit förr. 




Och JÖSSES, ni skulle sett utsikten. Den var superb!




Man såg typ allt..! Kaknästornet, Sofiakyrkan, Stadshuset...




Sedan tog vi en selfie när håret yrde åt alla håll och solen sken som motljus.




Jag var helt mållös, och så glad att han hittat på något så pirrigt spännande, läskigt och roligt...




... Men bara efter någon minut blev jag lite rädd och otålig, och ville gå ned. Men, det betyder inte att det inte räknas, för han påminde mig visst om det fanns på min bucket list....

#20: Gå på ett hustak - check! 

Vilket jag inte ens kom ihåg förrän han sade det. Men vilken grej!

1 kommentar :

  1. Som Karlsson på taket ju! O vilken härlig utsikt! Ni hittar då på roliga saker ni två =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)