Lösenord

tisdag, februari 02, 2016

Paris-återblick: Januari

Nog för att jag nyligen hade besök av en fransyska, och det drog givetgvis upp massor av minnen och tankar från mitt år där... Jag kunde inte bärga mig - jag började med darrande läpp kolla tillbaka i arkiven på vad jag hade för mig i Paris - för exakt ett år sedan. Här nedan skådar ni lite ljusglimtar från januari i Paris.


Jag gick på (lagom) långa promenader, eftersom det nu blivit lite kyligt ute.



Jag åt stora, härliga frukostar i min lilla studio.



Jag gick på fler promenader....



Och åt av min favoritbakelse, givetvis; nutella-croissant!



Det blev kalabalik i och med dåden vid Charlie Hebdo. Jag var ute och demonstrerade.



Jag köpte min första menskopp.



.. Och promenerade (även när jag mensade).



Jag gick på hamburgerdejter med JP.



Dessutom åt jag frukost på Le Pain Quotidien. 





 ... Och gick på fler promenader.



Om fransyskan, får ni höra imorgon..!
Och därpå tänkte jag annonsera en liten stor fantastisk glädjerusande nyhet (!!!)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)