Lösenord

onsdag, mars 23, 2016

MIN ROMAN ÄR HÄR!

Jag kan knappt tro det. Det är otroligt. Det är vansinnigt. Det är obeskrivligt.
(okej, jag försöker ändå): Makalöst. Magnifikt. Magiskt.

Första exemplaret av min roman anlände just från tryckeriet:




Kan ni förstå det? Kan ni tro det? Nä, jag kan inte tro det... Det är totalt och fullkomligt bortom min förståelse. Kunde jag anat detta när jag var blotta 18 år gammal och började skriva på en skoluppgift?

Aldrig. 
Och nu ligger den där på fönsterbläcket - i sitt matta, ljusgröna omslag, helt fläckfri. Min roman.




Jag fnissar och fnittrar och skrattar och piper och gnyr och bubblar av glädje och det är pirr överallt.
DET HÄR ÄR HELT SJUKT!!!!!!!


(hör av er förresten om någon skulle vara sugen på att köpa den... vadå marknadsföring???)


18 kommentarer :

  1. Inte alls helt sjukt:))) men SÅ roligt och helt fantastiskt! Grattis! Jag vill köpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH, vad roligt!! :D Maila mig på blademelie@gmail.com om du är intresserad på riktigt!! Kommer kosta 199:- plus frakt :)))

      Radera
  2. Wait what? GRATTIS FINASTE DU!!!<3

    SvaraRadera
  3. Gud vad häftigt!! Jag vill köpa!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul!!! Maila mig på blademelie@gmail.com om du är intresserad på riktigt!! Kommer kosta 199:- plus frakt :)))

      Radera
  4. Klart vi vill köpa! Vad vill du ha för den? Hur många exemplar har du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer bli 199:- plus frakt.. Men gud, jag har bara 30 stycken och typ 20 är redan sålda (på bara några timmar!)... Vet inte hur detta ska gå.... (Jag som trodde jag skulle ha svårt att få 30 sålda?).

      Radera
    2. Spännande! Jag vill gärna ha en :-) med signering förstås ;)

      Radera
    3. Maila i så fall för att reservera - just nu finns det bara två exemplar kvar! ;)

      Radera
  5. Jag vill ha ett ex :) såklart! Har ju varit nyfiken på denna bok sedan vi låg i din säng och du berättade om handlingen.

    SvaraRadera
  6. Anmäler mig härmed igen (+ mailar). Signering önskas!

    SvaraRadera
  7. Åh så fantastiskt roligt! Vad säger man, grattis? Grattis iallafall :D

    SvaraRadera
  8. Åh vad hilla härligt och kul. Grattis! Och wow! Vilken häftig känsla. Klart man vill beställa en, finns de kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du hann väl precis beställa??? :DDDD

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)