Lösenord

torsdag, september 29, 2016

Ett foto i timmen: Studentfrukost, axelklapp och ketchuprädsla

Här kommer det igen - jag lyckades få in en god fotorytm och lyckades dokumentera min dag med (typ) ett foto i timmen? Är ni redo?! Äsch, det spelar ingen roll, vi kör ändå!


08:13 - Anländer extra tidigt till universitetet och äter dyr studentfrukost med min favorit-klasskamrat.



10:19 - Sitter av en föreläsning och diskursanalys. Inte alltför farligt faktiskt, men inte kissa-i-brallan-intressant heller...



11:54 - Föreläsningen är över, och jag har klientmöte!



14:12 - Efter klientsamtalet sammanstrålar jag med min skrivkamrat inför examineringsrapporten (den jag ska skriva i vår, i Paris) och vi diskuterar lite saker. Sedan börjar jag resan mot gymmet.



15:56 - På gymmet är jag duktig. Jag klappar mig själv på axeln efteråt för good effort!



16:45 - Myser runt hemma med mina långkalonger och raggsockor, känner en begynnande träningsvärk i låren (tänk squats) och slösurfar.



18:54 - Börjar fundera på om jag verkligen är frisk....



20:00 - Myser med kvällsmål. 



20:56 - Äter lite mer. Halloumi och knäckemackor.



Och sen lite prat med Maxime, och så zzzzz....


5 kommentarer :

  1. Kanske för privat fråga, men gick inte du och C i samma klass? Umgås ni fortfarande, eller blir det stelt och konstigt? Ta bort den här kommentaren om du vill, men kom just att tänka på det (i och med dina föreläsningsinlägg) och blev nyfiken...hehe!

    KRAMPUSS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag och C går i samma klass. Vi ses varje dag och brukar sitta vid varandra i skolan. Vi pratar, skrattar och pluggar på fritiden. Vi planerar till och med att skriva examensarbetet tillsammans!

      Däremot vill han inte vara med i bloggen mer, och det respekterar jag. :)

      Radera
    2. Åh, fint att höra! :)

      Radera
  2. Vilka gosiga långkalsonger och bra sätt att avsluta dagen!

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)