Lösenord

söndag, november 06, 2016

Bussresa, film och Max-burgare

Tjing! Här kommer en första snabb genomgång av hur min Nyköpinghelg började... Nämligen såhär:

På en halvtom buss från centralen klockan 21 på kvällen. Jag satt och lyssnade på podcasts och drömde mig bort när jag såg ut genom fönstret. Älskar att äta (eg. åka) buss. Att åka buss till Nyköping: Bättre.




Jag kom fram till en kall busshållplats som kändes som mitt i ingenstans, och blev uppmött av tre filurer; Linnéa, Marcus och Emil. Kändes så konstigt "normalt" att se dem igen, trots att jag enbart träffat dem två gånger (och Emil enbart en gång) tidigare i mitt liv. The world of blogging, guys.

Vi kom hem till Linnéa, trängdes i soffan framför en film, pratade och hängde.
Emil hade bakat sina magiska-magiska-magiska kakor. Nutelladrömmar fyllda med mjuk cookie dough.




Plötsligt pausades filmen och Marcus kom på klockan 00:30 att han ville äta hamburgare. Emil var på. Så snabbt in i bilen och iväg till Max drive-by innan det stängde vid 01:00, så kom vi hem med varsin burgare.



Max-burgare. Har inte ätit det på år och dar.



Gott var det i alla fall. 

Sedan tittade vi på mer film. Vi tittade på film så pass att vi inte somnade förrän efter klockan 04 på natten, och efter aningen oplanerade samt otänkbara skamligheter så avslutade vi kvällen med en sista kaka. 

Den fullspäckade lördagen kommer upp imorgon!

3 kommentarer :

  1. Smakade bussen gott? Känns som att den kan ha varit lite hård hihi ;)

    SvaraRadera
  2. Otänkbara skamligheter. Fyfaaaannnn va du är fin i kanten Emelie. x''''') Skrattar så inombords hahahah. Du är bäst <3 <3 <3 INTE LÅNGT KVAR TILL NÄSTA EPISKA HELG NUUUU!!!

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)