Lösenord

fredag, augusti 18, 2017

Att ha en bagarvän....

Det här med att ha en bagarvän, det är inte så dumt... Ni kanske kommer ihåg i slutet av förra året, då Loïc till min ära skapade en speciellt sorts baguette till mig? Sorgligt nog var jag i Sverige och hade inte äran att få smaka, så detta år lovade han mig att ta revansch!

Så mitt på dagen fick jag mig denna bild i ett mms:



JAAAA! tänkte jag. Äntligen min penis-baguette! 

När vi senare möttes upp på kvällskvisten så gav han mig den - nybakt och varm fick jag en gigantisk baguette i form av en penis. 
Jag var stormförtjust!


Jag kunde inte låta bli - jag var tvungen att smaka den direkt, trots att vi redan var på väg till valt middagsställe. 


Folk på gatan tittade på mig, både förfärat och roat (Loïc höll på att vika sig av skratt där vi gick på gatan), och jag helt skamlöst och obekymmersfritt knaprade på min gigantiska penis. För att göra saken ännu värre, så utbrast jag högt "Åh! Mmm! Vilken god kuk!". Mest för att Lolo tyckte jag var så roande pinsam.

Skämten fortsatte under kvällen, då Loïc (när vi skulle ge vår beställning) sade: "Du är inte för mätt nu, va?" och jag svarade "Vadå? Tror du jag ätit för mycket kuk?" så att både kyparen och Loïc blev helt röda i ansiktet. Då skrattade vi ännu mer.

När jag väl kom hem sedan hade jag smaskat av en rejäl hacka.


Efter att ha avslutat bollarna så sade jag dock adjö till min penis-baguette. Det är en av de godaste (och roligaste!) baguetterna jag ätit.
Och kanske godaste penisen också, faktiskt. 

9 kommentarer :

  1. Haha, alltså jag KAN inte sluta skratta åt fotona! Roligaste baguetten jag sett :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaahha, visst?!?! Tänk också på att den var varm och god och OEMOTSTÅNDLIG.. (*ståndlig*) x'D

      Radera
  2. Hahaha, älskar detta (och dig, för att du är så jäkla rolig!). :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, åååh, tack!! Jag underhåller faktiskt mig själv en hel del, måste jag medge! :D

      Radera
    2. Ps. Sådana med likasinnat bra humor roar för övrigt varandra ;)

      Radera
  3. Hahaha vill också ha en sån baguette ju 😂😂

    SvaraRadera
  4. HAHA alltså drömbaguette much?!?! <3 Älskar att du gick runt med den helt skamlöst också, jag hade gjort detsamma! Vem tackar nej till en nice D liksom.. vill också ha en bagarvän, hahaha.

    Jag träffade S (min dejt) genom Tinder, haha. So romantic.. inte, men kul tidsfördriv ;)

    massor med kramar från Emma<33

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA, visst???

      Åh, men joho! Jag älskar tinder. Tinder har hjälp mig mången gång för många otroligt trevliga (och vissa udda, men de flesta högst minnesvärda!) kvällar! :D

      Radera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)